poniedziałek, 11 listopada 2013

Pipi Pończoszanka

Alez intensywny tydzień mam za sobą . Ten nadmiar zajęć oraz nieustanny pośpiech spowodowały pewien przestój na blogu. Czym prędzej zatem biorę się do roboty i przedstawiam moje najnowsze dzieło. Oto Pipi Pończoszanka .



Pipi, jak wszystkie moje lalki,  wykonana jest w całości 
z naturalnych materiałów wełny, bawełny i lnu. 
Wypełnienie lalki to runo owcze.


Włosy wykonałam z włóczki.



Pipi ubrana jest podobnie do swojej filmowej bohaterki. 
Ma koszulkę z bawełny w paseczki oraz lniany fartuszek z zielonego lnu.


Pipi jest niesamowitą psotnicą, totalnie roztargniona dziewczynką
 ( nawet skarpetki założyła w dwóch kolorach)


Tutaj siedzi spokojnie, przytulając swojego przyjaciela pana Nilsona.
Już niedługo powędruje do szkoły, w której uczą się moi synowie. 
Zamieszka w klasie  mojego syna Piotrka. Mam nadzieję, że dzieciaki przyjmą ją z radością . Nam niesamowicie trudno się z nią rozstać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania ?
Skontaktuj się ze mną szulcstanislawa@o2.pl