niedziela, 13 grudnia 2015

Kornelka

Kolejna część zaległości .
Dziś przedstawiam Kornelkę ,
Jest lalką waldorfską z podrzeźbioną głową.
Jak wszystkie moje lalki 
wykonana jest w całości z naturalnych materiałów :
wełny owczej , bawełny i moherku.



Może nie udało mi się tego uchwycić na zdjęciach,
 ale Kornelka dyskretnie się uśmiecha.


Zdjęcia pozostawiają zresztą wiele do życzenia.
Wykonane są telefonem komórkowym 
i niestety nie oddają w pełni uroku 
mojej Kornelci.





Kornelcia to prezent mikołajkowy 
dla pewnej ślicznej, młodej damy 
od równie ślicznej babci,
która to ową Kornelcię u mnie zamówiła.



Jak to ostatnio u mnie bywa wszystko 
pojawia się z opóźnieniem tak też 
mikołajkowa Kornelcia 
prezentuje się nieco po czasie.



Chociaż u mnie dopiero dziś ale do nowej mamy 
zdążyła dotrzeć przed czasem.


Do nowego domu poleciała też w innej fryzurce - 
w warkoczykach. 
Tak to już jest z tymi dziewczynkami
uwielbiają zmieniać fryzury.
Pozdrawiam niedzielnie i  przed świątecznie.
Jeszcze tylko dwie nie prezentowane lale 
czekają w kolejce i już będę mogła zając się 
świątecznymi dekoracjami wykonanymi w tym roku.
Obym zdążyła przed pierwszą gwiazdką:) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania ?
Skontaktuj się ze mną szulcstanislawa@o2.pl