czwartek, 9 stycznia 2014

Nowe plany na Nowy Rok

Nareszcie udał mi się dotrzeć tutaj.
Chociaż fizycznie ciągle coś mnie oddalało od bloga 
duchowo i ,,myślowo'' ciągle tu byłam obecna. 
W mojej głowie kłębiły się pomysły,
które mam zamiar w tym roku wcielić w życie. 
Chciałabym rozbudować bloga o dodatkowe linki, 
w których mogłabym prezentować 
moje prace rękodzielnicze.
Na razie wszystko to ma mgliste zarysy 
ale plany są, realizacja mam nadzieję wkrótce.
Dzisiaj prezentuje w końcu Zuzankę. 
Dosyć długo powstawała - dlaczego zaraz wyjaśnię. 
Oto Zuzanna. 
Podobnie jak wszystkie moje lalki jest lalką waldorfwską, 


wykonaną w całości z naturalnych materiałów: bawełny i wełny.

Wypełnienie to runo owcze. 


 Zuzanka ma jasne włosy z włoczki. 

Cała główka jest wyszyta włóczką 
można zatem zmieniać jej uczesanie.




Ubrana jest w białą bluzeczkę z kołnierzykiem ,,bebe"
ozdobioną koroneczką oraz jeansową spódniczkę. 
Dół spódnicy również wykończony jest koronką. 




Zuzia dostałą też ciepły, granatowo - biały sweterek



 robiony na drutach. 




 Granat sweterka rozwesela zrobiony na szydełku kwiatek.





Całości dopełniają szydełkowane, czerwone buciki
i beret z antenką. 








oraz  skarpetki w biało - granatowe paseczki 




Do kompletu Zuzia dostała majteczki- pantalonki 

przy nogawkach ozdobione bawełnianą koronką.
( w tej chwili oczywiście dyskretnie schowane pod spódniczką)





Jak więc widać jej garderoba wymagała dosyć dużego nakładu pracy 
co przełożyło się oczywiście na czas wykonania.  
 Zuzia jest pierwszą z moich lalek, która powstała dla osoby dorosłej
- zaprzyjaźnionej nauczycielki, chciałam więc by 
wyglądała jak wzorowa uczennica. 
Myślę , że mi się udało.


2 komentarze:

  1. Pracy co niemiara ale wygląda za to przepięknie!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ta Zuzia , marzenie nie tylko małej dziewczyki ale i moje hi hi , bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Masz pytania ?
Skontaktuj się ze mną szulcstanislawa@o2.pl