środa, 1 stycznia 2014

Życzenia Noworoczne

Moi drodzy !
Moja długa nieobecność tutaj, usprawiedliwiona być może jedynie
ogromną ilością różnych dziwnych zajęć przedświątecznych, 
które to zepchnęły na czas nieokreślony na dalszy plan moje lalki. 
Ale czas nieokreślony właśnie dobiega końca. 
Powstaje właśnie moja nowa laleczka Zuzanka.
Przedstawię ją już niedługo 
( muszę jeszcze skompletować dla niej garderobę ).
Dzisiaj chciałabym jedynie złożyć Wam moi drodzy czytelnicy 
życzenia na Nowy Rok a zatem 

Niech Nowy Rok przyniesie 
zdrowie, radość, pomyślność i spełnienie wszystkich marzeń, 
a gdy już się one spełnią, 
niech dorzuci garść nowych, 
bo tylko one nadają życiu sens.


Chciałabym również  podziękować za to, że ze mną jesteście. 
Nie ukrywam, że jestem zaskoczona tym jak  licznie mnie odwiedzacie,
jest to niezmiernie miłe i motywujące. 
Mam nadzieję, że Nowy Rok przyniesie wiele fajnych chwil w moim życiu 
czego i wam  szczerze życzę .
Kiełkują mi w głowie nowe projekty, 
które mam nadzieję w tym roku uskutecznić. 
Będę o nich opowiadać bo dobrze mi tu z wami.
Pozdrawiam. 
Do następnego napisania........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania ?
Skontaktuj się ze mną szulcstanislawa@o2.pl